onsdag 8. desember 2010

Svibler

Når vi står å selger er det mange som vil ha svibler. Hvordan du gjør det, er enkelt. Først velger du hva du vil ha svibelen i, så tar du lekakuler i bunn før du plasserer svibelen. Du kan velge om du vil ha noe i bunn eller ikke, men jeg syns det ble bedre å få bygget opp svibelen sånn at jeg kan pynte litt rundt den etterpå. Når du har plassert den, kan du velge om du vil ha mose rundt kantene. Når du har gjort det kan du pynte med hva du vil, bare pass på at det ikke blir for mye. Jeg brukte buljongtråd i forskjellige farger, kunstsnø og perler.


Nr èn fra venstre har jeg pyntet med kunstsnø. I midten har jeg brukt sølv buljongtråd og hvite perler for å holde tråden på plass. Til høyre har jeg kun brukt gull buljongtråd, men nå har jeg brukt grønn 18 tråd til å feste buljongtråden ned i mosen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar